a:hover { font-size: 18px; font-weight: bold; text-decoration: none; }


Thursday, February 3, 2011

no title

domo kun!
oke guess!
hari nie aku rasa nak post something je kat siniyh.
tape kan??
oke..nk citew something that i think i wanna to share with all of u!
here, we start!
skrg, aku dah automatically nye dah jadi form3.PMR!!
alhamdulillah i still at the same class.ta turun ta naek.aku dapat second class!aku ta pndai sgt.so, sesuai lah aku untuk berada di kelas yg ke2 kan??haha.
guru klas pown sgt2 la oke.klas kiteorg dpt cikgu marlia oke!don't be jealous!haha...
best wouh!sporting abes!
klas 3 Beta mantap!
love this class!
cg maths, still same.suke sgt ngn tcr wa.dea dah ajar aku since form2 lagi.the best n excellence tcr!
next, cg science,omg!warden tue...warden ngajar aku.btw, best2!time science class, just relax n enjoy:)ta payah dok stress2 kan??haha
rindunye kat cg hasnah.i means my beloved tcr wouh!rindu nk bljar geo ngn cg.tapii ta kesampaian jgk.thun niyh klas 3b, cg bustaman yg ngajar,tapii tape!cg mne2 pown same je.yg penting ilmu tue!!!
tcr dee!!!!!!!the best, the beautiful, the sporting n the excellence tcr !!!!suke sgt blajar ngn tcr!!best!enjoy je bile mase english!bak kata tcr, english is so easy!!that's right, tcr!!!
cikgu bm plak cikgu suaibah..aku dah anggap cg suaibah cm ibu aku sendiri.dea caring, loving, understanding.dah 3 tahun dea ngajar aku since form 1.dea knal aku sgt2.dea knal ngn aku punye perangai, dea cam aku punye tulisan..bangga wouh!!!
pendidikan agama islam aka PAi!still same jgk...ngn ustz hasmizu.suke sgt buat lawak.cipta rekod ah!aku ta pnah tdow time dea ngajar.
sejarah ta mungkin berlang lagi:)
haha!!cikgu hasnizam(my bacth's coordinator tue)teach me sejarah.cikgu pling macho!!!
kh, cikgu rosewan yea...hari2 dea bace hadis.i like it!dpat menyedarkan kite drpda tros lalai.

PMR 2011!!!!
Strive For A++
MRSM KUALA KRAI
success balloon


terima kasih kerana sudi baca:)jgn lupe untuk klik "like" button if suke.thank you

No comments:

Post a Comment

segala perkataan dan huruf di atas adalah hak cipta sepenuhnya oleh masliza