a:hover { font-size: 18px; font-weight: bold; text-decoration: none; }


Friday, February 25, 2011

packing2..

huh!baru je balik dah kena pegi dah.
next week exam.adoii!satu buku pown aku ta sentuh ag.bolehkah aku?
cuak le ngn sejarah.cikgu ckp, klu ta dapat a kena berdiri atas meja.malu tuh!
arghhh!serabutnye!mak ayah target bapak tinggi.
bi plak..aku takowt yg part tpoz tuh!aku fham citew dea tapi aku takowt masuk exam nnti smua hilang.harap2 jgn oke.
dah2!!!lupakan sal exam.sbb title aku len..peace:p
going to school lol
(gambar yg tade kaitan.saje letak.haha)

now, sudah mnunjukkan pkul 8.50 pagi.
mndy pown tak, packing pown tak, mkn pown tak...smuanye tak!
hey!masliza, kamu kena balik maktab lah.ye2!aku tahu.
but...aku rase happy je hari nie sbb parents aku dapat hantar aku untuk ke maktab.bukan lagi ngn keteapi oke.aku dah trauma naek keteapi sbb tahun nieyh ssah nk dapat sit klu naek keteapi.
jap ag..aku kna siap2 pegi belii smua barang2 yang aku nak bawak.
so lazy!
klu tak belii kan...lapar plak kat sana.nnti ta psal2 aku p rembat smua makanan kwan2 aku.haha(masliza bukan cm2 oke,dea baek)
oh my god!!ta sabarnye na balik maktab.borink dok umah..aku dah lepaskan rindu aku kat parents aku sepuas-puasnye slma 3 hari dua mlm nie.nothing to do it anymore.so, time for me to balik maktab!:P
oke chiow!!
happy

terima kasih kerana sudi baca:)jgn lupe untuk klik "like" button if suke.thank you

No comments:

Post a Comment

segala perkataan dan huruf di atas adalah hak cipta sepenuhnya oleh masliza