a:hover { font-size: 18px; font-weight: bold; text-decoration: none; }


Thursday, March 10, 2011

holiday come again!

yeah!lastly.balik jugak aku kat umah.selama nie asyik dok berangan kat hostel je.huahuahua.maklumlah homesick sangat dah.kalau satu hari tak call parents memang ta sah.biase la anak mithali kan.(perasan ouh).act, aku baru je sampai umah semalam.sampai je umah teros dok mengadap tv.tgk je cerita yang mak aku bukak.aku tak tahu pape pown.maklumlah ketinggalan zaman.kat hostel mane ade tv.smlm aku tgk cite bintang dan kejora ta silap aku.aku tnye lah mak aku.."ma, cerite baru ke nie?"mak aku ckp"eh2..mane ade.cite lamo doh nie.ta abes2 ag".ouhh.okie2(malu2)....adoii.ssah jgk kan jadi penghuni asrama nie.jadii mcm orang yang ta berkembang tentang isu semasa.haha!
disebabkan aku nie tak tahu sgt tentang cite2 kat tv tue, aku pown blaa ke.aku p dok ngadap lappy.smbil2 tue buat folio bi(TPOZ).ta siap pown.buat maen2 je.
haha!
oke guess~panjang lebar sudaa aku dok type bnde yang tade motif.mengarut je kan?
beginikah cara budak f3 menulis?ayat mengarut je.haha!hah!sebut sal bdak f3 tue..aku nak cerita aku punye cerita lah kan..i will start with cara belajar.cara belajar automatically berubah apabila aku dah naek f3 niyh.aku ta lagi tidow lam kelas mcm tahun lepas..aku tak suke lagi untuk ponteng prep.aku ta suke maen2 time belajar.aku dah ta ingin tangguh2 kerja skulah.smuanye dah berubah.surau pown aku ta miss!always pegi walaupown tade teman.dulu, mmg aku mengaku lah kan..peragai aku memang terok.tapii orang ta nampak sgt sbb aku buat hal dalam diam2.so, ta heboh pown.just aku n my best fwen je tahu sal aku nie kaki pemonteng jugak.(pemonteng surau esspecially time subuh)haha!tapii, tue last year oke!skrg nie aku automatically change!i wanna to change all my style.ta nak dah ikowt cara lama yang tak bagi kesan positif pown.dulu,time prep aku just buat hmwrk je, after siap hmwrk aku pegi kacau org laen plak.tapii, tahun nieyh tak!after buat hmwrk, aku akn buat revision plak smpai abes mase prep.yang paling aku ta sangka..aku selalu pergi prep petang awl!before kol 3, aku dah ade kat klas.kd2 aku dtg setengah jam awl.bangga ouh!tapi, ade lagi kawan-kawan aku yang datang lebih awl.ade tue sampai tak balik hostel langsung!solat kat surau je.aku tadelah sampai tahap tue..haha!still ag nak balik asrama.

n one more thing, tahun nie..klas maths selalu ade.tak kire waktu. i like itt!maths is fun!skrg, kiteorg dah nak abes chapter 11.laju ouhh!kiteorg nak abeskan silibus awl2.tak nak nnti kelam kabut waktu exam dah nak dekat.
right???
pmr pown dah tinggal beberapa hari je lagii.around 206 hari je!sikit je tuh!206 hari mcm 2 harii je.sekejap je mase niyh kan?
so, kita perlulah korbankan masa2 tidow kita tuh utk study oke.berkorbanlah demi kejyaan.tiada kejayaan tanpa pengorbanan.
sekian terima kasih!

terima kasih kerana sudi baca:)jgn lupe untuk klik "like" button if suke.thank you

No comments:

Post a Comment

segala perkataan dan huruf di atas adalah hak cipta sepenuhnya oleh masliza