a:hover { font-size: 18px; font-weight: bold; text-decoration: none; }


Friday, March 18, 2011

balik hostel:(

penat tue memang memenatkan!
ary nie dah jumaat kan?besok sabtu?yeah!besok da sabtu!
homework macam mane?still segar2 kat lam beg skulah ke?lebih kurang macam tue lah.pagii tadii mak aku dah start membebel.tanye psal semua homwrk aku.macam biasa lah aku kalo mak aku tnye pasal bnde yang aku ta siap lagi, mmg aku silent gilew.senyam jerk.tue tndanye aku memang ta siap.hahaXD.act, aku rasa nervous sgt2 nak pegi besok.MRSM Kuala Krai????sorie!aku ta nak balik maktab.aku nervous.tak tahu kenapa.tolong aku gtaw pengetua ek>?*macam la...maktab kamu tue bleyh bercakap?*











hey peepsss!today is da last day for me too update!!!!
gonna miss u lah my blog syg!
nnti abes PMR, aku update banyak2.aku nak hias kamu cantik2.nnti kita masuk contest ye?kita bagi menang!ceyywaahh!mimpi bley arr.haha!
tapii, itu janji aku.aku memang nak masuk contest.tapii tunggu after exam.sebab nak masuk pertandingan, kenalah hiaskan blog buruk aku biar chantik chantik, kemas n lawa!
tue semua perlukan mase right??be patient!
k,lah.gtg!
take care!
pray for my suucceess!
MRSM kuala krai, here i come!*dlm muka monyok!*

terima kasih kerana sudi baca:)jgn lupe untuk klik "like" button if suke.thank you

No comments:

Post a Comment

segala perkataan dan huruf di atas adalah hak cipta sepenuhnya oleh masliza