a:hover { font-size: 18px; font-weight: bold; text-decoration: none; }


Thursday, March 17, 2011

^____________^

hey guess!
aku baru je nak rasa keseronokkan bercuti nie.tapi, dah kena balik hostel dah.adoii. sooooooo sad!balik hostel nanti dah ta boleh maen ngan adik, ta boleh makan banyak2 tak kira masa, tak boleh nak tidow sampai matahari atas kepala, ta boleh tidow lwat2 lagi, ta boleh nak on9, ta boleh lagi nak pegi beli nasi ngan adik pagi2.oh my god!gonna miss all that moment!tapii, aku semangat jugak untuk balik hostel.semangat nak belajar sungguh2. ta nak maen2 dah. i wanna to beat my cousin.yeah!wanna to beat her!ta nak malukan nama keluarga aku.aku nak tengok parents aku happy.ta maw sedeyh2.so!no more homesick2 oke.dok sane2 diam2,bukak buku kalo borink, bace quran kalo tade bende nak buat oke!jngan dok melepak je.kena cuba try untuk score B!.cuba sampai dapat.jangan give up!yakin yang kita boleh.tiada kejayaan tanpa pengorbanan.

PMR is waiting for me.
i've to get ready starting fron this second, minute, hour,n day...don't waste my time!!!
couple rapat2 ngaN buku. ceraikan handphone tue buat sementara.ngee:)
FOCUS 100% untuk PMR!!!
pray for my success.
tadaaa..


terima kasih kerana sudi baca:)jgn lupe untuk klik "like" button if suke.thank you

No comments:

Post a Comment

segala perkataan dan huruf di atas adalah hak cipta sepenuhnya oleh masliza