a:hover { font-size: 18px; font-weight: bold; text-decoration: none; }


Sunday, March 13, 2011

i'm sorry

tuition2!!semua pmr n spm candidates ade tuition!
abes aku???terperap kat umah.yela kan.takkan lah aku nk ulang alik drpda umah ke maktab tiap2 ary kan?rehat la wei!orang bagi cuti nie nak plak tuition.ngade2 btol lah.
disebabkan oleh line facebook terlalu teramat dan terrrrsangat lah lembat.aku pown tak tahu kenapa.so, jgn penyelesaian, aku onn jerk dis blog!kat sini aman.tade org nk ganggu.tade org nak buat hal n what so ever!
to my dear zety syg!if u read dis entry, i nk mntak maaf sgt2 kat u sbb i ta bleyh nk reply u punye msg smlm sbb adeq aku guna fon. sorry tersangat sangatlah sorie. aku tahu msg pown pnting sgt smlm.right??sal hmwrk kan?but..sorie.aku tak leyh nk reply.

nk knal zety tak??oke2.dea berada di sebelah aku!
cantik kan?hahaXD


terima kasih kerana sudi baca:)jgn lupe untuk klik "like" button if suke.thank you

No comments:

Post a Comment

segala perkataan dan huruf di atas adalah hak cipta sepenuhnya oleh masliza