a:hover { font-size: 18px; font-weight: bold; text-decoration: none; }


Thursday, April 7, 2011

no couple

hey kawan!
aku pelik la.pelik yang teramat sangat la kan.tadi, aku buat saje je.aku letak status in a relationship kat fb!then, bnyak la kan kawan2 aku tanye.ta tahannye siap guna inbox n chatbox lagii.sbb nak suh aku cakap secara privacy ngn sape aku couple.hahaXD.bapak lawak la weyh!aku ta couple!
before balik hari tue, yusra n nad cabar aku.dea cabar aku tak couple sampai form 5.kalo aku couple jugak, aku kena belanja deaorg KFC.sekarang, deaorg ngah usaha suh aku couple.weeewwiitt!hebat ar korang.tapi, aku ta termakan pon lah!aku still ngn janji aku.aku ta nak couple sampai abes spm.fullstop!
memang aku akui yang bacth aku ramai yang dah adew balak kan?but, aku sikit pon ta jealous la.aku fikir, aku nak belajar dulu. aku nak tengok muka mak ayah aku senyum lebar-lebar tengok kejayaan aku dulu.lepas tue, baru aku nak couple.yang penting sekarang, aku nak kejayaan.aku ta nak pakwe:P
bestfriend bleyh la kan.yeah!i have two bestfriend(laki).aku suke ade bestfriend!sebab bestfriend bleyh kekal.kalo couple, ta pasti lagi kekal ke tak kan.buktinye, bestfriend aku yang laki tue, aku dah kawan selama 5 tahun setengah.lama kan?sampai sekarang kiteorg ta penah lost contact.macam adik beradik!selalu share2 problem.sama gak ngn bestfriend(pompuan).aku ade 2 jugak!hahaXD.
aku tak penah menyesal ngan persahabatan nie.sebab friendship always make me happy:)
Attention!love to study before love to somebody okie!
wish me best of luck for my PMR this year!
thank you^^

terima kasih kerana sudi baca:)jgn lupe untuk klik "like" button if suke.thank you

No comments:

Post a Comment

segala perkataan dan huruf di atas adalah hak cipta sepenuhnya oleh masliza