a:hover { font-size: 18px; font-weight: bold; text-decoration: none; }


Thursday, April 7, 2011

yeah!

heyaaii!semalam kan mak plus my sys n my brother kuar pegi shopping.aim sebenar keluar nak pegi langsir je.oke, na beli langsir je.so, aku decide ta mahu ikowt.aku nak buat homework. n then, tgk jam lam kol 10.30 gitu, deaorg ta balik lagi.dalam kepala aku dah tertanya-tanya.takkan la pegi belii langsir lama sangat.sah!confirm!mesti deaorg pegi shopping bnde laen plak tue.aii ta bleyh jadi nie.then, aku teros call my mum. tapi akak aku yang angkat.tanye kenapa ta balik lagi ni.my sys ckp, deaorg still lagi dok shopping.lama nye!pastue, akak aku cakap, my mum belii kain kesukaan aku.yeayy!hilang rasa jealous n so on.haha.around kol 11 lebeyh2 gitu. deaorg sampai umah.masa tue aku ngn adik dah tdow.kiteorg sanggup bngun untuk tgk ape yang deaorg shopping tue.happy!!!mak aku belii kain warna biru.sayang ma!my mum tahu favourite colour aku.no hal lah kan.suke sangat.adik aku dapat tudung 2 helai.oke lah tue kan.btw, happy sgt sbb dapat kain tue.dah lama aku impikan.although dapat satu je.tapii memang oke dah.sebab mak aku cakap kain tue mahal.papepon thanks mum!!
terima kasih kerana sudi baca:)jgn lupe untuk klik "like" button if suke.thank you

No comments:

Post a Comment

segala perkataan dan huruf di atas adalah hak cipta sepenuhnya oleh masliza