a:hover { font-size: 18px; font-weight: bold; text-decoration: none; }


Sunday, April 10, 2011

time's up!

sekejapnye kan cuti nie.walaupon cuti selama 5 hari, tapii macam cuti sehari je.tengok!hari nie dah nak balik hostel dah.semangat?oh no!sikit pon tade.rasa nak dok umah 24 jam.bleyh rest sampai puas.ta yah g prep. ta yah turun riadah.sblum tidow, ta payah trun roll call.bangun kol 10 pon takpe!
haha.kalau ikut hati, memang nak mati la kan.semua barang aku dah packed siap2 since kol 6.30 a.m lagi.tak penah aku packing awal2 macam tue sebelum nie.aku pon tak tahu kenapa hari nie aku semangat nak packing pakaian, but tak de semangat nak balik maktab!so weird:(
oke guess!ai niyh, aku dah btol2 nak deactive aku punye fb!muktamad!
aku nak close aku acc.aku ta nak pikir psal fb lagi.malas nak on9 guna fon kat skulah.nnti ta psal2 battery cepat habes.better, aku simpan battery fon aku untuk the important things je.ramai yang cakap.."ek,ek,leyh..nak ttup acc konon!jap ag, bkk balik.confirm"eh!ikot suka hati aku lah.kaw susah tue kenapa?bleyh bla arr.next week dah exam.but, tajuk land and its resources stil aku ta faham!sape hebat tajuk tue?jom!explain kat aku.i need ur help, please!


nie target terbaru aku utk standardized test 2:
BM~85%
BI~80%
MATHS~85%
SCIENCE~80%
SEJ~85%
GEO~85%
KH~85%
PAI~90%

yeah!setakat tue je yang mampu aku target.kalau bleyh lebiyh lagi baik.sorie, target utk sains aku ta buat tinggi sebabkan ade satu topic aku ta paham.but, i still wanna to get 8A for dis standardized test.
pray for me.wanna to go now.
MRSM Kuala Krai, here i come:(

terima kasih kerana sudi baca:)jgn lupe untuk klik "like" button if suke.thank you

No comments:

Post a Comment

segala perkataan dan huruf di atas adalah hak cipta sepenuhnya oleh masliza