a:hover { font-size: 18px; font-weight: bold; text-decoration: none; }


Saturday, April 9, 2011

history make me happy!

yeah!good morning:)haha.awal kan hari nie?pecah rekod!aku tidor 3 jam je hari nie.first time may be kot.aku pon ta ingt samada aku penah tak cukup tidor atau tak!ahhh!aku nie pelupa sikit.banyak makan semut.okey guess!act, aku tidow lewat bukannya dok ber sms dengan pakwe or friends ek! i wanna to highlight that, i never have a boyfriend!no boyfriend, no problem.tade pakwe pon still bleyh hidup lagi kan?bertambah bahagia apeee.kan.kan.oke, aku tido lewat gila nak mampus semalam*ceyhhh!ayat macam ta bleyh blah je kan*sebab aku study.tanpa dipaksa.first time tue!semalam aku mangat gila nak study.aku cipta rekod yang aku ta penah buat taw.aku cover 7 bab sejarah form 1!
Attention!si budak masliza dah gilakan subjek sejarah oukie.semua perasan benci terhadap sejarah tidak ada lagi. dea dah campak kat laut.ooyyeeaah!start drpda semalam, aku dah jatuh cinta kat sejarah.dulu, masa form2 aku always tidow time cikgu mengajar.serious aku cakap, dulu memang aku ta suke sejarah.sebab aku bacalah banyak mana pon, khatam lah beribu-ribu kali pon, aku still dapat c for sejarah!tapii tue dulu.kdg2 aku rasa aku ta de keyakinan nak jwab soalan sejarah.but!sebelum naek form3, for the last exam(sem)aku buat result aku jadi mantap gila!aku pon ta sangka.selama nie aku dapat c je.b pon ta penah.akhirnya last exam aku dapat 90% for sejarah!A+ tue!aku melompat sampai ta ingt dunia.happy, bangga, syukur semua ada!naek je form3.aku selalu senyum!slalu semngat nak pegi sekolah kalau ade masa sejarah.aku tak ngantuk lagi.aku can get focus.Alhamdulillah.result aku pon okie la daripada form 1 n form2.even ta dapat A pon, aku still dapat b+.aku just dapat 78%.hope...aku dapat minat subjek nie smpai bila2 sebab sejrah penting taw!n for the last, pray for my success in my PMR 2011.thank you:)

terima kasih kerana sudi baca:)jgn lupe untuk klik "like" button if suke.thank you

No comments:

Post a Comment

segala perkataan dan huruf di atas adalah hak cipta sepenuhnya oleh masliza