a:hover { font-size: 18px; font-weight: bold; text-decoration: none; }


Thursday, March 17, 2011

BFF!


dear my best friend, Nur Farhana n Nurul Hayaati,
walaupon kita ta sama sekolah tapii kita sama hati kan?cuma perasaan je laen2.aku sayang kamu semua sangat.tade kawan yang dapat ganti tempat kamu semua.dan aku ta nak cari peganti sebab aku nak kamu semua je yang ada peragai tue.aku suke cara gaya u all. kalau bleyh aku nak bersama korang 24 jam.tapi masa ta mengizinkan.kita semua busy dengan urusan masing2.tapii.kita still lagi bleyh contact.bleyh jumpe although jarang2.bleyh jgk lepaskan rindu nie kan?korang msty ingt ape yang kita janji.kita nak ape yang kita dapat mesti semua kena dapat oke!kita kena dapat the best result taw.kita kena belajar sungguh2.kita kena jugak usaha sungguh2.kalo ade problem kamu semua jgn lupe gtaw aku.aku nak dengar masalah korang.share lah ngan aku.insyaAllah kalo aku bleyh tolong, aku akan usaha untuk tolong.lastly, aku harap korang sume jgn lupe aku walaupon kita berjauhan oke.LoVE u All!

terima kasih kerana sudi baca:)jgn lupe untuk klik "like" button if suke.thank you

No comments:

Post a Comment

segala perkataan dan huruf di atas adalah hak cipta sepenuhnya oleh masliza