a:hover { font-size: 18px; font-weight: bold; text-decoration: none; }


Tuesday, March 15, 2011

thanks awk!

awak, thanks sebab awak dah bagitahu semuanya kat saya.tade lagi salah faham dan kekeliruan.saya ta sangka yang selama nie awak diam sebab semuanya salah saya.saya ingat awak dah benci saya.rupa-rupanya salah salah.saya dah salah anggap.
sekarang, saya dah tak berani utk antar msg kat awak.ya!saya takowt.saya takowt awak kena lagi.saya tak nak awak berubah sebab saya.
n lastly, skrg, saya dah lega sikit.sebab saya dah tahu semuanya.
thanks ye!
i'm sorie for everything that i've done to you!








p/s:entry di atas ditujukan dari sahabat kepada sahabat.jgn salah faham okie:)

terima kasih kerana sudi baca:)jgn lupe untuk klik "like" button if suke.thank you

No comments:

Post a Comment

segala perkataan dan huruf di atas adalah hak cipta sepenuhnya oleh masliza