a:hover { font-size: 18px; font-weight: bold; text-decoration: none; }


Tuesday, March 15, 2011

perlukan untuk bercinta

cuba jenguk tgk tajuk??haha!amatlah aku tak sanggup untuk bukak story pasal CINTA.sebab aku tade pengalaman sangat kowt dalam dunia tuh.oke2.here, we start!
aku nak tanye lah kan.penting sangat ke cinta2 nie?eee.aku ta faham la.ade sampai gaduh2 la.semuanya pasal cinta.oh noo!kalau aku semua tue buang masa je kan?better ketepikan semua tue.ade kawan tak cukup ke?act, biasalah kan kalau minat-minat tue.sebab cikgu aku masa primary pon ade cakap, kalau kita tak minat kat someone tue maknanye kita tak normal.haha!bukan nak cakap yang bercinta tue ta bleyh tapii ada batas kan?kalau umur macam aku nie nak bercinta memanglah ta sesuai lagi.sebab still budak sekolah kan?belajar pon tak abis lagi.dah sebok2 nak cari cinta.duit yang mak ayah bagi guna untuk top4 then, msg2 sampai tak tidow.so, untuk nak mengelakkan diri kita daripada bercinta, lebih baek kita focus kepada study dulu. bercinta tue, tunggu masuk university dulu ae.

p/s:sesiapa yang tak bersetuju ape yang ditulis oleh saya.takpe.ta yah baca.and one more thing.jangan hurai.sebab semua orang berlainan berpendapat kan?ini hanyalah pendapat saya.so, thank you:)

terima kasih kerana sudi baca:)jgn lupe untuk klik "like" button if suke.thank you

No comments:

Post a Comment

segala perkataan dan huruf di atas adalah hak cipta sepenuhnya oleh masliza