a:hover { font-size: 18px; font-weight: bold; text-decoration: none; }


Tuesday, March 15, 2011

PMR OH PMR:)

morning to all!
pecah rekod aww ai niyh.aku bangun awal.ngee:)act, dipaksa oleh my sys utk bangun."Adik!!!!!!!!!!!!!bangun!pegi beli nasi!"begitulah nada my sys jerik2 pagi2 lagi.biasanye dea yang pegi.tapii, disebabkan dia tuh spm candidates tahun nie.so, tuition pon belambak-lambak sampai nak belii nasi pagi2 pon ta sempat.takpe2.aku faham.walaupon mase aku nak bangun tadii amatlah susah.hahaXD.oke2, after pegi belii nasi, aku tros bukak lappy n dok diam2 lam bilik.check aku punye folder utk smua hmwrk.yeah!all done:)bangga2!
cuma yang tak siap2 lagi hanyalah mind map and essay.aku baru je siap 6 mind map.kesemuanya aku tak tahu ade berapa puluh lagi.hope sempat la utk aku siapkan.




PMR CANDIDATES!
hey friends!esspecially to pmr candidates oke...
lookk!!!PMR : 202 hari lagi
202 tue mcm 2 hari je lagii.adoii.mcm mane nie weiyh.debaran semakin terasa.mak n ayah selalu bagii semangat.setiap kali exam.tiap2 hari wajib kena call parents.sbb deaorg nk tahu dapat jawab atau tak.then, abes exam pon wajib lagii kena call.sbb kena bgtaw result.u know!!!!mak n ayah aku target aku tinggi ouhh!
yg exam selaras 1 ai tue, aku dah puas hatii dah.oke la.tapii aku ta leyh nak puas hati dengan bi.Ya Allah.kenapa la BI yang sentiasa ganggu aku punye result.same mcm primary dulu.tcr aku mmg straight gile dgn markah.mase primary Tcr Tan Pheck Leng.still ingt ouhh, mse exam bulan april 2008 ta silap.aku dapat 79 bi. mintak untuk naekkan markah.tapii ta bleyh.frust ouhh!aku usaha then usaha.lastly, exam yg seterusnya smpai UPSR aku dapat A for BI.ALhamdulillah.n lastly jugak aku dapat 5A UPSR 2008.ade hikmah disebalik kesusahan untuk dpat markah yg tinggi.masuk je secondary nie, aku dapat Teacher ZArini Riana a.k.a Tcr D.the beautiful n nice n pretty*nah aku bagi semua.*totally perfect i think.peragai n style sebijik mcam tcr Tan.BI oh BI.susah jgk ek untuk aku score kamu ek?adew lebih kurang beberapa je lagii exam b4 the real PMR.so, i've to score the best for BI.
semangat untuk PMR!
pray for my success oke:)



thank you!


terima kasih kerana sudi baca:)jgn lupe untuk klik "like" button if suke.thank you

No comments:

Post a Comment

segala perkataan dan huruf di atas adalah hak cipta sepenuhnya oleh masliza