a:hover { font-size: 18px; font-weight: bold; text-decoration: none; }


Saturday, April 9, 2011

exam:)

hey blog!
aku nak update alu punye ai niyh.rasa ada semangat la wei.hehe.kenapa kaw tade semangat nak baca buku wahai cik masliza?
hahaXD.i'm sorie.aku tak boleh nak focus kat buku kalau fon n pc dok sebelah.tambah2 lagi kalo aku study lam bilik. pc betol2 dok sbelah aku.ngeng!betapa susahnya aku nak study.kalau kat maktab bleyh plak aku study.2 jam pon belom tentu cukup taw*kalo nak exm la*hehehe.ooyeeahh!bulan 6 dah pra-trial dah!oh no!aku tak ready langsung!serious!mnggu dpan, exam standardized test!buku satu pon aku ta sentuh.pegang2 tue ade la.sejarah?satu bab baru abes.adew lagi 1 bab.perlu abeskan b4 balik maktab.next, bulan 5 dah sem exam!oh no!!!kelam kebut nye aku.cam ribut kan?yelah macam mana aku tak ribut?exam dah nak dekat tapi aku rileks macam tade pape.
meh sini aku list:

April: exam standardized test 2
May: Exam sem
Jun: Pra-trial
July: trial
oktober:PMR!!!!!

cuba korang tgk tuh!padat gila kan?aku tgk pon macam nak gila.naseb ta gila lagi.
exam ai tuyh, aku ta dapat tinggi pon..
nah amik nie..

BM: 82%
BI: secret doe!aku lemah bi.i'm sorie
MATHS: 76%
SCIENCE: 77%
GEO: 82%
SEJ:78%
KH:84%
PAI: 88%

Itu je yang aku dapat list.
Attention ae, soalan mara susah! tak sama ngn soalan goverment.serious aku cakap!
btw, wish me best of luck for the next exam.i also will pray to all of u.Aminn.

aku nak cakap teros terang.aku memang low bi!sape hebat, meh sinih ajar aku.aku perlukan bantuan.aku nak A.skli pon tape.aku nak A dlm PMR yg real!
thank you:(

terima kasih kerana sudi baca:)jgn lupe untuk klik "like" button if suke.thank you

No comments:

Post a Comment

segala perkataan dan huruf di atas adalah hak cipta sepenuhnya oleh masliza